تبلیغات
farhad sadeghi - مطالب اردیبهشت 1392

لوگو و آموزش حرفه ای انواع آن

جمعه 27 اردیبهشت 1392 04:58 ب.ظنویسنده : farhad sadeghi

 

«چه چیزی را با چه کیفیتی آموزش می بینید»

 

از ابتـدا طراحی اصولی را آغاز کنید

مقدماتی برای درک اشکال و فرم ها

چگونه بـبینیـم ، چگونه طراحی کنیم

نکـتـه هـا و ظـرافـت های ناگفـتـه

چه کارهایـی را نـبایـد انجام دهیـد

نقطه، خط وشکلدر ترکیبی به نام هارمونی

گشتات چیست؟

ریـتم، تـوازن و تـقـارن در بـیان بصـری

اتود بزنید ، مقایسه کنید و اتخاب نمایید

حالا با قدرت طراحی کنید

 

 

«چه کسانی از این دوره های آموزشی بهره می برند»

 

مـدرسیـن دانشگاه های هـنـر و آمـوزشگاه های عـالی

دانشجویان مراکز آموزش عالی در رشته های گرافیک و هنرهای تجسمی

طـراحان گــرافیـک در هـــر مـقطـع از کـارو تـحـصـیـل

هنر جویان مراکز آموزشی ، فنی حرفه ای و پیش دانشگاهی

پـرسنـل سـازمانـها و شرکتهای تـبـلیغاتی، فرهنگی و هنری

پرسنل دفاتر روزنامه و مجلات فعال در عرصه تبلیغات و هنر

مدرسیـن آمـوزشـگاههای آزاد هنـری و انجمن هـای هنری

همه علاقه مندان به فراگیری اصول طراحی لوگو، لوگو تایپ علائم تجاری

شــاغـلـیــن عــلاقــه مـنــد در ســازمـان ثــبـــت شــرکـت هــا



دنبالک ها: طراحی نشانه (آرم) ،
آخرین ویرایش: دوشنبه 5 بهمن 1394 01:29 ب.ظ

 

مداد دیجیتال

جمعه 27 اردیبهشت 1392 02:28 ب.ظنویسنده : farhad sadeghi

 
وکوم
آخرین ویرایش: جمعه 27 اردیبهشت 1392 02:39 ب.ظ

 

آموزش طراحی به روش نیم کره راست مغز

جمعه 27 اردیبهشت 1392 05:37 ق.ظنویسنده : farhad sadeghi

 
A
برچسب ها: طراحی ، آموزش طراحی ، وکوم ، فرهاد صادقی ،
دنبالک ها: اشعار هزاره سوم ، آپارات ، انتخاب ،
آخرین ویرایش: دوشنبه 5 بهمن 1394 01:28 ب.ظ

 

حـوزه فعالیـت

جمعه 27 اردیبهشت 1392 03:47 ق.ظنویسنده : farhad sadeghi

 

حـوزه فعالیـت

طراح . (طراح نگرش های تبلیغاتی و بازاریابی از دیدگاه هنرهای تجسمی)

طراحـی گـرافیکــ /  گرایش طراحی نشانه ، علامت های تجاری ، لوگـو و لوگوتایپ

طــراح و ایــده پـرداز بـرنــد. (طـراحـی و هـویـت سازی از دیـدگاه گـرافیـکال)

طــراح پـوستــر .  بـروشـور  و  کاتـالـوگ

طــراح بـسته بندی کالا و پوشش های تبلیغاتی

طـراح دکوراسیــون و غــرفه های نمایشگاهی

تصـویــرسـاز وچـهـره پـرداز

عـکاس صنـعتـی و اسـتـایلـر

نـاظـر طــرح پـس از طـراحـی و نـاظـر فنـی تـا پایان مـراحل تـولیـد و ساخـت

 

اهداف و ماموریت ها

سعی در خلق آثار با کیفیت به عنوان طراح،نویسنده، ایده پرداز و طراح گرافیک در جهت

محقق نمـودن اهـداف، بـرنامه هـا و همچنیـن تصـورات ارزشمند کارفـرمـا

مـطالعـه و تـحقیـق در دنیـای تصاویـر، به منظور ایجاد ساختارهای تصویری خـلاق

طوری کـه رنگ ها و فـرم هـا، روایتگـر و پـویـا باشنـد تا بتوانند حکایتِ اندیشه ی

طـرح را بـه صورت جذاب و محرک به نمایش بگذارند.

مطالعه و کاوش در علوم ارتباطات، بازاریابی و تبلیغات و پیوندشان با ارتباط تصویری

طوری که انتقال مفاهیم از طریق مشاهده، بر نحوه تحلیل مخاطب اثرِ مشارکتی بگذارد.

بـررسـی علل نقصان و خلاء ایده پردازی و طراحی در بازار گستـرده صنعت تبلیغات

و بازاریابی، به عنوان اساسی ترین عامل اثر گذار در بازارسازی تجاری وچرایی اینکه

جامعه حرفه ای کسب و کار، کمترین بهره را از این موضوع نمی برند و از آن غافل مانده اند

طراحی و تدوین پلن کسب و کار در حوزه هنرهای تجسمـی با استفاده از تکنیک های

ارتـباطات، فنون مذاکرات ، بـازاریابـی و تبلیـغات


برچسب ها: آموزش ،
دنبالک ها: اطلاعات هوانوردی ، زندگی نامه ها ، عدد اول عجیب ،
آخرین ویرایش: دوشنبه 5 بهمن 1394 01:29 ب.ظ